Saturday, February 20, 2010

~Adib, Afif dan Bengang~


~ Keterujaaan anak2 buahku si adib ngn afif ngn lagu BENGANG ~

Ngah dok santai melayan Video Muzik Kau & Aku n sambil melayan anak buah aku si adib n afif, tetibew si adib bertanya ngn pelatnya : 'ateh, ane abg aleb?? abg aleb tuh merujuk kpd Akim..yg smpai skunk dia mmg x pandai nak sebut...

pastuh aku ckp jap nnt last2 adew la VC BENGANG..pastu kua VC menanti..n adib pon ckp eh abg aleb..aku pon btulkan..bukan abg aleb..abg akim..dia pon jwb...haaa..abg atem (msh gak ngn pelat dia)..

last2 skali kua gak VC BENGANG..neh pic2 dorg..tersgt khusyuk tgk keterujaan dorg..



~ mula2 kua VC BENGANG dorg trus je pokes kt TV ~



~ si abg perasan yg dorg tgh di stalker, tp adik menten pokes ~



~ sambung lek tgk VC BENGANG, adik msh lg mempokes ~



~ smpai laaa abes dorg dok melekat tgk BENGANG ~

No comments:

Post a Comment