Wednesday, February 17, 2010

Why ? Afiq Hakim Ahmad

Tetibew wasew nak citew sal aku ngan dak kentang laaa pulak..or nama btul dia Afiq Hakim Ahmad..or lg glamour org panggil dia AkimAF7...suka ht aku jek nak panggil dia DK, abe akeng, abe kente..n org leh ikut aku panggil dia camtuh..sajew jek letak pic2 dia pelok2 aku..sbb wasewnye byk pic2 aku amek ngn diew..diew pelok aku..wakakakakkaka..aku x wase apa pong..aku da anggap dia mcm adik aku pong..org nak ckp apa..ckp laaa..for me..adew aku kesah kew?? N aku x nak sakitkan ht sesapew pon bila aku letak gambo2 aku ngn diew..cuma sajew2..suka2..

Napew aku suka kt diew?? n sokong dia smpai sanggup jadik penyokong yg leh kata tegar kekdahnyew..n jadik committe utk kelab penyokong dia?? sbb aku rasa dia layak utk berada dalam industri kita neh..dia mmg berbakat n suara yg ada pd dia mmg jarang n susah btul nak carik tone suara mcm dia...n dia pon mg nice person..aura yg ada pd dia jgn ckp la..statement bayes ke x..aku leh kata..sume lagu yg dia nyanyi..yg sebelum neh aku x pernah dgr, n aku x pernah suka..aku leh jadik suka lagu tuh..pelik kan..tp itulah hakikatnya..Utk jangkamasa yg x smpai setahun nak kata berjaya tu kira berjaya laa..sbb dia da berada di tahapnya sendiri..Lagu dia BENGANG jgn ckp laaa..smpai skunk aku x paham, napew aku x penah bosan dgr lagu neh...kira lam carta lagu2 yg paling aku suka, lagu neh laa yg aku paling suka...Dia pon berbakat jugak..gifted gitu utk cipta lagu sendirik..lagu Inilah Cinta..very catchy song..n sedap jugak...sgt terharu dia call aku mlm2 semata2 nak mintak pendapat dge lagu neh..dr first time dgr tanpa muzik pon taw...lagu neh mmg besh..

Apa yg paling aku suka lg sal dia neh?? sbb keluarga dia..ayah dan ibu serta adik beradik dia dah anggap kami seperti anak2 dan adik beradik..ikatan tuh kami leh rasa dan ikhlas...Bonding ngn ayah dan ibu serta adik tecik dia tuh..kami x rasa cam kami penyokong..tp cam adik beradik dia..smpai ayah ckp yg ramai sungguh anak2 dia n berbangga sbb ada ramai anak...sbb tuh aku masih lg n insyallah akan trus menyokong dia...

Aku cuma mampu nasihat dr jauh saja..utk adik aku yg bernama Afiq Hakim Ahmad..akak sentiasa doakan yg terbaik utk kamu dik..Ingat yew..Bila da memandang bintang di langit..jangan lupa rumput yg kt bumi neh..Bukan sahaja pujian yg akak berikan, namun jika ada sesuatu yg akak rasa salah n perlu tegur..akak tegur..Bukan nak menyibuk..tp cuma pesanan ikhlas buat adik..doa akak sentiasa mengiringi semoga adik berjaya di masa akan datang, insyallah...

No comments:

Post a Comment