Friday, June 18, 2010

~Update...Update Weih !!!!!! ~

Da lama kot x hupdate blog "TaWa @ TaNgIs' aku neh...udah bersawang dowh!!!! Ntah mana dtg hangin aku nak hupdate blog neh...kt opis neh da xleh nk ber FB n ber 'twitty' bagai..da kna block laa...mencik..so mebe sbb neh sbb da buhsan sgt x do koje..so aku memblogging' laa kot.. Nk ber FB n 'twitty' boleh sajok..tp x puas laaa... kt tepon jah...sib beik adew kelik kt opis neh bwak WIMAX yg ala2 gedabak tuh kt upis..so leh lew on9...tp satu jah..ckp x puas..sbb screen enpon besaw mana sgt pong khennnsss!!!

Owh yew..aku da beli enpon baru..Nokia E72..yg neh leh nak ber wifi n changgih skit lew dr tepong Express Mujik sku tuh...pehal ntah..tetibew ajek xleh bukak langsung..bwak kt kedai cina tuh ckp cmpak kt longkang jah...haishhhhhhhhh....BENGANG yaamatss..byk kenangang tepong tuh..n rege dia pong lam kenangang gaks sbb lg mahal dr enpon aku yg baru neh...Xpew nnt alek kg aku suro abg aku kt kg btulkan..Law ok..simpan, pkai ketika sesak..law x..simpan n tgk jah wat kenangang abadiew...

~ my new enpong... wink wink .. yg pntg wallpaper tuh..agagaggaga ~


Amendew agik nk story heh?? Tetibew blur jadah plaks...wakakakakaka...skunk neh musim world cup...Org dok Argentina, Italy, France, Korea bagai...aku??? ampeh...Cuma dulu aku penah lew sukung Brazil...sokong camtuh jak..xdew lebey2 pong..sokong sekadar nk cukup syarat,..ok pew?? Skunk x herang pong nak berebut TV utk tgk world cup..adik ipo aku sanggup tmbh package sport utk tgk world cup neh!!! TV aku kt bilik tuh, anak2 buah aku si adib ngn afif dok berebut nk tgk..Abg nk tgk katun...adik plak alim skit nk tgk cennel OASIS jah..but siyes mmg dia dok diam2 jek law pat tgk cennel tuh...


Hmmmm...pe lg yek?? Owh yew!!..aku da pat kja baru...bulan April hr tuh.,.neh da nk msk 3 bulan daa kja kt cniew...Paling besh...dekat jah...dekat ssgt kot ngn umah aku...Gaji ok dr opis yg sebelum neh..Cuma lately neh, wpong gaji ok..still cam x ckp..sbb pat gaji sibuk bayo utang kaver alek wet yg aku pinjam n pakai (kad utang daaa) mase xde kja dulu..4 bulan kot..aku pong xtaw mana aku dpt ketabahan ht utk hadapi sumew tuh..Susah senang aku sowang jah...Ntah, better simpan sndirik kot..Org nmpak aku happy ajewk..tp lam ht Allah sajew maha mengetahui camne perasaan ngn limitnya wet yg adew ngn nak survive mse lam keadaan xpa ade kerja...siksa weih..

Tp aku percaya Allah telah aturkan yg terbaik utk hidup aku...Alhamdulillah..walaupung savings aku dh abes, utk langsaikan sumew commitment bulanan waktu xde kerja..N waktu tuh aku sgt x keruan ngn wet yg sgt2 limit utk survive..Alhamdullilah...akhirnya aku pat kja skrg..Lately neh, byk tol bank call mintak utang,..Dulu aku pat gaji 25hb...so leh setelkan segala utang piutang sblm due date..skunk??? xkan dpt dew..before this i'm a gud paymaster utk setel sumew utang2..but now nan hado..huhuhuhu...Y_Y ...nanes ...but still aku make sure kan utang2 tuh di setelkan wpong lmbt..cacat lew status aku as a gud paymaster b4...Aku x skew bayo utang lmbt2 neh..law leh bayo cepat, aku segerakan...wah!!! citew sal utang plaks aku...huhuhuhu
K laaa..later aku smbung agik...law lew aku wajin nk hupdate laaa khewnsss...Nah amek pic iolss yg latest kt upis bawu..X lawo pong..cumew cute jah...mmuahhahahahhaahhaha.....


~me with my new upismate, madiha~

No comments:

Post a Comment