Thursday, March 1, 2012

Update... Update Weik...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. Selak2 dulu.. dah bersawang betei velog ku TaWa @ TaNgiS innew.. asew termalu plaks nan adik kentang dodol ku ittew.. sbb dia skrg neh dah makin maju, laju n wajin semedang utk menghupdate velog Akim Sound dia tuh.. tp aku suka..

Biar dia rajin.. tp nk gak dia wajin hupdate kt fanpage gaks.. demand x haku? Weih aku dah ketinggalan betei ngn adik kentang neh...Mmg dah agak lama aku xhupdate velog.. mcm2 janji nk hupdate.. tp haram...huhuhuhu

Macam2 berlaku lam hidup hari neh dated 1st March 2012.. Aku rasa aku x keen laa ngn bulan March.. Asal March menjelma jek.. mesti ade sesuatu happeng to me.. huhuhuhu... Today i'm very2 sad... sumthing bad happens to me.. really bad.. Tp aku rasa termalu sndiri utk share story tuh ngn org kt sini..so better aku simpan utk aku sndiri..

I know, i have to be strong.. like I always did before... xde sape yg boleh tolong diri kita..kecuali diri kita sndiri.. U have to be strong selly.. always learn from the experience.. huhuhuhu.. I wish a new shine will come to my life the soonest.. Ya Allah hanya padaMu aku hambaMu yg kerdil ini memohon pertolongan..

Aku tahu, Kau sentiasa berikan yg terbaik utk hambaMu.. aku percaya apa yg berlaku dlm hidupku..ada hikmahnya.. Dan aku sentiasa percaya, Kau tidak akan menguji hamba2Mu di luar kemampuan mereka.. Semoga hari2 yg mendatang membawa seribu sinaran buatku.. Amin Ya Rabbal Alamin..

Ok laaa.. hupdate stakat neh dulu..kang dtg mud rajin aku..aku hupdate lg okeyh.. dr xhupdate langsung ..at least kan.. wpong ntah sape laaa nk baca velog x ngancam aku neh.. ok daaa...


No comments:

Post a Comment