Friday, July 17, 2009

Kenanganku ngn dak kentang n dak kental...

aishah aka dak kental

akim aka dak kentang







Aku nak share ngn utk first attempt aku ber blog kt cnih, ngn kenangan2 aku ngn selebriti2 yg leh d kategorikan sbg budak2 AF lah...ntah la..since AF3 aku follow AF n mmg aku sker dok tgk ulang2 AF neh..org ckp per, ader aku kesah..so this is part of my life journey sbg sorg yg masih bujang..lau aku dah kawen nnt mungkin aku x der peluang utk buat sumer neh...



Mmg sonok sgt dapat knal 2 selebriti neh..n pd ada mase yg sama dpt jugak tambah kwan2 baru..i kan suka berkawan, nmpak jew i garang..tp i neh leh kategorikan sbg org yg klaka la gaks lau knal btul2 aku neh...Taun neh pnya AF aku mmg sker sgt ngn budak berdua neh akim (dak kentang) dan juga aishah (dak kental)...xtau da aku nak explain camner aku nyer happy dpt jumpa ngn double AA aka KK berdua neh..n leh katekan aku mmg sker lau dorg berdua kapel..tp sapew la kita nak tentukan sumer neh..soal ht dan perasaan kita x leh nk paksa..yg leh kita lakukan doakan ajelah..acam ader satu aura yg aku snirik pong x leh nak explain sal budak berdua neh..yg pasti aku kan sentiasa doakan yg terbaik utk dorg..lgpong dorg masih muda..yg pntg karier dan masa depan dorg...utk adik akak dak kentang n dak kental..i always pray da best for both of u..utk karier dan juga pelajaran korg..smoga korg dapat n mesti melanjutkan pelajaran...kudus to both of u...

Akim yg aku knal sorg yg ceria, suka berkawan, sedikit moody tp cepat cool, manja dan sker kanak2..manakala aishah seorg yg independent, lembut tp tegas, humble, n suka berkawan dan juga sker kanak2...mungkin d sebabkan dorg capri seperti aku yg menyebabkan aku leh tau karektor dorg...tp x tau lah...aishkim d best combination huh....love both of u lahhh









No comments:

Post a Comment