Sunday, October 11, 2009

Yu huuuuu.....

Salam....lama btul aku x hupdate kt cnie...bkn x nak hupdate..cam biase...tahap kemalasan nk kuarkan idea2 tuh ssh nau...niwey, neh aku hupdate ok la neh..da mmg bersawang tahap T Rek blog gue neh...
My life so happy now..sbb leh kata ader jewk xtvt2 yg buat aku soka nak join..thnx to adek2 gafimmers yg hajak hakak yg nan hado neh joing kowang...best sgt...dulu aku x mcm neh..ntah laa..taun neh ketereksaitedan aku neh da smpai tahap soka bangat yg aku senirik pong ssh nak expalin...tiap2 minggu ader jek xtvt yg dorg hajak..this coming xtvt kami nak beronggeng berkarok, berbowling, bermuvi, dan bersteamboat.,..biau smpai lebam..gasak kowang...lau dpt team yg sekepala mmg jadik punya..yg pntg sokongan aku wat adik berdua tuh iaitu Sti Aishah Bujang dan jugek Afiq Hakim Ahmad x berbelah bg...
Wpong lately neh, byk sgt citer sal aishkim yg leh menggangu gugat ht n perasaan aku, aku cuma berpegang pd satu shj..segala2 nya takdir Allah..kalau btul dorg der jodoh..ader laaa..lau x der nak wat camne..apa2 pon, karier dorg yg pntg...dan jugak nk sgt tgk dorg futher study...All the best utk adik aku berdua tuh..Akim n Aishah, dak kentang n dak kental..wpong mungkin dorg mebe x kenal aku, namun doa dan harapan aku sentiasa buat dorg...
K laaa..setakat neh buat kali neh..ntah bilew agik aku akan hupdate blog TaWa @ TaNgIs aku neh...status aku skang..SEDANG HAPPY...dadaaaaaaa

No comments:

Post a Comment