Tuesday, December 7, 2010

~ The Jengs , Shushi n Salmon ~

~hr neh hr Selasa...so jom kitew mam sushi~


It's a Tuesday... so mmg hr neh.. hampir setiap minggu kot The Jengs akn mam sushi kt Shushi King, Soho Mont Kiara.. sbb kt cniew setiap hr Selasa ade Bonanza RM2.. so ape lg .. Da dpt murah2 neh.. apa lg.. grab larh khenss... Dulu aku mmg x reti n baghal blew sebut sushi neh.. Tp d sbbkn depa neh.. skunk neh aku lakss yg hausss jah nk mam sushi...

Tp tuh pong tenot pitis larh... Dok lew aku pg tiap2 minggu.. Law da rasa sangap sgt nk mkn.. Ikut lew dorg.. Mmg dorg setiap Selasa.. pasti adew yg ckp nk pg.. So paling tidak pong sorg dua mst pg mam kt sanew... Dulu mse mula2 dulu aku agak selective mam sushi neh.. Yew larh.. dulu law aku mkn pong.. aku beli yg kat Jusco or Carrefour jah.. Pilih pong yg besa2 jah... skunk leh kata aku da terel larh mam sushi.. First time mam join dorg kt Sushi King kt Ikea sanew... hehehehe.. mula2 sgt hado nk try minum green tea tuh.. skunk da ok puwn!! Skunk pong aku da sangap n mam ngn raw salmon.. mmg sedap upanya menda neh.. Patut lew si semang ngn songek sgt merembesss blew mam salmon neh... heaven keh!!

Hr neh kebetulan hr selasa n cuti, aku n dorg jgak ajak mam sushi kt sanew... Selasa mlm skunk neh.. aku xmo kua.. sbb nk tenot KDA2.. mane leh mish tenot hadek2 hekan aku tuh... hehhehehhe.. Byk glew aku mkn tadik... hhahahhaha.. 7 pinggan dowh.. x silap 4 pinggan raw salmon, n ade tuna n aku pong da lupa.. yg pntg sumew da selamat lam puyot aku!! N x lupa gaks aku order toro apew ntah.. salmon belly tuh jek aku taw nk sebot... Yg neh wojib aku order.. Hehehhehehe.. plaks tuh mmg x makang dr pg... so mmg x hengat aku rembat tadik..


~hasil kerja kami... hebat x kami???~




~neh plak, part aku jewk, penangan salmon, lapo laks tuh~




~salmon owh salmon~





~part of The Jengs yg sgt merembeshhh ngn shushi~



No comments:

Post a Comment