Wednesday, December 8, 2010

~Malas Kojew~

Di sebabkn smlm cuti... So hr neh mud cuti tuh membawak smpai ke hr neh.. Aku sgt malas nk kja.. Kja leh kata melambak gak neh.. Tp xtaw mana satu aku nk stat.. Trok tol lew... Maklum lew.. lately neh aku down glew utk trus kja kt cniew.. So maka bertambah2 larh mud aku yg sudah wosak neyh!!


Windu lew ngn hadek2 The Jengs aku.. Wpong leh kata tiap2 minggu kami mst jmpa paling koman skali lam seminggu.. tp still lg wasew cam x ckp korum.. Mcm apenyew!! MMg x ckp!! Yew larh.. Adew yg kt JB, Penang, Perak..yg adew kt KL neh pong bkn sumew pat jmpa... Windu dorg sumew ketat2... Windu nk bercuti ngn dorg!!


Hr tuh sajes ngn dorg nk wat mega jenglot ngn dorg... kumpul sumew ramai2 cam taun lepas mst best glew, berkarok, berbowling, mkn2, bermuvie, n xtvt glew The Jengs... kami neh kn luar biasa.. Minat kami sama.. Wpong kdg2 adew gaks time yg x sependapat.. Tp most of d time.. Mmg glew larh.. Hr tuh Mark sajes g Langkawi.. hmmmm.. gud idea.. Kumpul wet r camneh!! ^_^


~neh mse bercuti ngn dorg kt Pulau Kapas ke hapew, x sangka ngn dorg aku leh terjebak ngn xtvt camneh.. thnx uolsss!!! syg kowang ketat2~

~part of the Angles of The Jengs~

No comments:

Post a Comment