Thursday, July 28, 2011

~Harimau Malaya.. Aummmmmmmmmmmmm~



Update blog skit..hehhehehhe.. hr neh.. first time ever in my life.. aku ngn geng2 The Jengs akn ke Stadium Putra Bukit Jalil utk menonton live perlawanan bola sepak, pasukan Harimau Malaya menentang Singa , Malaysia vs Singapura.. Aku bukanlah peminat bola.. bukan gila bola.. tp since tgk perlawanan Malaysia berlawan dgn apa hr tuh..aku pon da lupa utk menjadi juara Piala Suzuki menentang Indonesia.. aku jd semangat bila melihat rakyat Malaysia bersatu padu menyokong pasukan Harimau Malaya kita utk menentang pihak lawan.. Dgn adanya twitter da facebook dan saling komen mengomen di antara para twitter.. membangkitkan lg semangat aku utk menonton bola..

N mlm neh.. walau apapon keputusannya.. samada menang atau kalah , jom kita sama2 membanjri stadium, kedai mamak mahupon kt umah utk sama2 menonton dan menyokong pasukan Harimau Malaya ini.. Mcm2 cerita psl Harimau Malaya neh.. ade yg berpusu2 pergi ke Danau Kota utk cari jersi, aku plak sanggup amek half day, ada jugak yg sanggup dtg dr jauh..utk menyokong Harimau Malaya pd mlm ini.. Yg pasti pada malam ini.. rakyat Malaysia seantero akan menyokong pasukan Harimau Malaya in utk menentang Singapura.. Satu fenomena baru bila sume org memperkatakan pasal Harimau Malaya..dan satu perkembangan yg positif utk Malaysia hr ini..

So mlm neh...moh lew ramai2 xkira d mana anda.. di rumah, d kendai2 makan.. kita sokong pasukan Harimau Malaya kita utk terus lebih bersemangat.. Andai mereka kecundang, sesungguhnya kita harus bangga kerana mereka pasti akan melakukan yg terbaik utk rakyat Malaysia semua.. apa lg.. tukar avatar anda dan profil pic anda ngn Harimau Malaya... xcaya plak cik selly sungguh bersemangat Harimau Malaya hari neh.. Aummmmmmmmmmmmmmmm!! Jmpa anda di sanew!!!


No comments:

Post a Comment