Saturday, January 8, 2011

~I turned to 35 now~



Today.. 08.01.2011 ... umurku da bertambah lg satu no.. da 35 tahun.. It's just a number kn.. Tp seriau gak nk menuju ke 40.. Lg 5 taun kowt!! At 35 aku masih lg d panjangkan usia da kesihatan yg baik.. Alhamdulillah syukur sgt2 pd-Mu Ya Allah.. Sebagai hamba-Mu aku masih lg tercari2 akan diri sndiri..Sesungguhnya aku masih lg kerdil di sisi-Mu Ya Allah...

Smlm.. date 07.01.2011 .. aku mmg x expect langsung dorg nk wat seprais bday aku.. Mana aku x terkejut.. terkedu, terdiam, membisu, tersengih, n blur2.. bila dorg wat seprais bday camne aku x terharu.. Terharu ssgt.. N byk jugak aku dpt ucapan bday utk kali neh.. Kt sms, FB n twitter... n yg paling besh.. dak tuh pong adew.. wpong aku tgk dia cam poyo n penat sgt.. xpew larh.. da paam sgt.. aku taw org2 Capri neh camne.. so sbb tuh aku x kisah!! terharu pong x abes agik.. huhuhuhu...Siyes aku ingat last year jek best blew celeb bday ke 34.. tp kali neh lg best.. Huhuhuhu.. Ya Allah bahagia sungguh hidup aku...thnx to my Jengs pemeli.. cayunk korg ketat2...

To all of u... thnx very much.. appreciate ssgt.. Aku rsa bersyukur sgt2 sbb masih ade insan yg syg padaku..sob sob... Cayunk bangat kt korg dowh!! Td pat call dr capang wish appy bday .. Mak aiii..terhawu bangat deyh!! N ade gaks adek2 KDA2 n echah pong ade wish bday kt aku... Thnx korg.. sayunk kt korg...



~aku jd cam terkedu pat seprais..siyes terkedu yaamats.. huhuhuhu~

No comments:

Post a Comment