Friday, April 1, 2011

Anniversary kt PASB


Hr neh... 1st April 2011.. ckp setahun aku koje kt Pesaka Astana (M) Sdn Bhd ... Alhamdulillah, aku bersyukur sgt2 sbb aku masih lg bertabah utk trus bekerja kt sana.. Wpong, hakikatnya.. hanya Allah jek yg taw... bagaimana ht dan perasaan aku utk meneruskan perjuangan mencari sesuap nasi.. Bagaimana aku mengegehkan diri pg kerja tiap2 hr.. Bagaimana aku nk gagahkan diri utk mengadap org yg nk kata benchi xlarh.. tp leh x law x jmpa dia??

Hr neh gak.. aku dpt bosh baru utk Dept aku.. I wish larh my bosh leh bg aku semangat utk trus bekerja kt sini.. Law d pk2 alek.. malasnya aku nk cari kja lain.. Da la dekat ngn umah... So mmg malas sgt2 nk attend interview bagai.. tgk larh setakat mana ketabahan aku... Aku tgk bosh aku ok jek td.. Cam ade chemistry larh.. so hope aku leh truskan semangat utk trus bekerja.. Chaiyok2 for meh..

This 2011 berjalan ngn lancar utk aku.. Tp ujung minggu aku asek bz jah lately neh.. yer larh.. ade jek xtvt yg aku nk buat.. g Jom Heboh larh.. alek kg larh.. ngalahkan retis laks,, wakkakakakka... wht else nk story yek.. nnt larh.. Kang aku rajin aku update agik..bla masa plak aku nk dtg mud rajin neh... wokai..

No comments:

Post a Comment