Thursday, June 16, 2011

~ Holla ~

Yuhuuuuuu....

As salam... wikikikikikiki (gelak aku peseng baru)....rajin plak aku nk hupdate blog neh... nk membebel sal pe lak yek?? Hmmmmm... Kali aku sajew2 ngomel kt sinih...Suka aku tgk ngn blog aku neh... da berwajah baru n kaler2 biwu gituh... hehehehe... Simple jek... xlarh advance the vast cm korg nyew... Xpew laa... lgpong.. dr dulu agik aku mmg lembab n bebal nk tukau layout n background blog neh... Takut sume setting lari.. nanes aku nk wat ag... Malas aku noksss... Dua tiga hr neh asek belek blog jah ngn twitter xabes2..


Pasneh.. aku akn cuba ektifkan dirik utk hupdate blog aku neh... Dah lawo2 cmneh (perasang hokeyh!!) .. shayang lak kalo d biokan jek... Da ade lam kepala hotak aku neh nk hupdate sal siri jelajah Jom Heboh dan Kunsert Istimewa Hotlink bersama si dak kentang tuh.. da ade idea cmne nk luahkan nnt...chewahhhhh... dr first Jom Heboh 2011 kt Ganu smpai larh d latest kt Swak.. wpong ade tmpt yg aku x g.. tp aku cuba gaks hupdate tmpt2 yg aku x g tuh... tunggu larh yew.. nk buat neh kna ade feel n perasaang yg maha gegeh... tgh2 mlm buta.. baru mai idea byk2 nk cite ape ye dok.. chewahhhhhhhhhh...

K laaa.... Nnt kalo aku pree2..ade ht rasa nk hupdate n berblog smpai puluhan page..korg tgk laaa yek... Tunggu... wpong aku taw.. blog aku neh xde org nk drop in puwn!! Xpew.. kt sini salah satu tmpt aku nk luahkan rasa hati aku.. nk share sumthing... K.. i'll see u later on the next update.. Btol ke apa aku type neh?? Ade aku kesah!! Gasak.. Neh blog aku..kalo suka baca or nk SR puwn buleyh... law xsuka.. xyah susah2 k!! Daaaa...




rindu kt adik sorg neh... wase cm lama xjmpa wpong sentiasa jmpa diew!! ...mengong....


No comments:

Post a Comment